Kompleksowa opieka informatyczna (outsourcing IT) pozwala naszym klientom skupić się na własnych celach biznesowych.
Nasza oferta skierowana jest głównie do średnich i małych firm. Zawarcie stałej umowy serwisowej z naszą firmą zapewnia najwyższy poziom usługi.
W ramach umowy, do każdego Klienta zostaje przydzielony informatyk, który staje się cześcią Państwa zespołu. Pozwala to na dokładne poznanie sprzętu i sposobu jego wykorzystywania, a także na nawiązanie dobrych relacji z pracownikami firmy. Chcemy, aby nasi Klienci czuli się bezpiecznie i mieli tą świadomość, że mogą się do nas zwrócić w każdej sprawie.
Stała umowa serwisowa obejmuje:
- Wykonanie audytu oraz sporządzenie dokumentacji systemu IT firmy
- Inwentaryzacja posiadanego sprzętu;
- Analiza sprzętu i oprogramowania;
- Audyt bezpieczeństwa danych firmy – kontrola dostępu, zabezpieczenia antywirusowe, backup danych;
- Przygotowanie procedur, standardów i dokumentacji IT
- Zapewnienie ciągłości działania biznesu;
- Procedury awaryjne w razie awarii;
- Planowanie zakupów, standaryzacja sprzętu;
- Doradztwo w planowaniu rozwoju infrastruktury IT firmy;
- Administrację infrastrukturą IT
- Administrowanie serwerami Microsoft Windows;
- Administrację sprzętu sieciowego;
- Zarządzanie pocztą email oraz firmową stroną WWW;
- Wdrażanie nowych rozwiązań IT;
- Pomoc techniczną dla pracowników
- Bezpośrednią, zdalną lub telefoniczną pomoc;
- Zarządzanie komputerami PC, notebookami i urządzeniami mobilnymi;
- Zarządzanie drukarkami i innymi urządzeniami peryferyjnymi;
- Administrację urządzeń sieciowych (LAN, WLAN);
- Instalację i aktualizację oprogramowania;
Koszt usługi
Miesięczna opłata abonamentowa za kompleksową obsługę IT wyliczana jest indywidualnie dla każdego klienta. Jest ona ustalana w oparciu o następujące czynniki:
- ilość urządzeń (serwerów, stacji roboczych, notebooków, drukarek,)
- lokalizacja siedziby (oddziałów) klienta
- ustalony czas reakcji dla zdarzeń o poszczególnych priorytetach
- minimalną liczbę godzin jaką specjalista IT spędza u klienta
- rodzaj i ilość systemów IT
- dodatkowe wymagania klienta
Czym jest Outsourcing IT
Outsourcing IT nie jest jedynie usługą zarządzania zasobami oraz usługami informatycznymi firmy. To nowoczesny sposób na profesjonalną i optymalną informatykę dostosowaną do potrzeb biznesu.
Korzyści z Outsourcingu IT
Najważniejsza korzyść płynąca z Outsourcingu IT to przede wszystkim umożliwienie skoncentrowania się na kluczowej działalności biznesowej. Outsorrcing IT gwarantuje ciągłość pracy systemów informatycznych, zapewnia wysoką jakość usług IT w oparciu o doświadczoną i wysoko wykwalifikowaną kadrę. Outsourcing IT pozwala w łatwy sposób kontrolować i optymalizować budżet, zmniejsza nakłady na utrzymanie infrastruktury, obniża wydatki na zatrudnienie pracowników oraz szkolenia w obrębie IT.
Tagi: obsługa informatyczna firm, obsługa IT, outsourcing IT Warszawa, wsparcie informatyczne, wsparcie IT, outsourcing informatyczny, opieka informatyczna